Thursday, October 21, 2010

Seterusnya???????

Puasa sudah, raya pun sudah? Apa lagi? Ni musim orang pi haji pulak. Musim anak-anak menduduki peperiksaan pulak.Anak pompuan aku baru aje habis PMR so macam2 permintaan dia. Senang je jawapan aku, tunggu keputusan dulu baru boleh nak cerita panjang!!!

Anak no 2 next week menduduki peperiksaan akhir tahun plak. Apa yang ditanam itulah yang dituai, betul x. Kawan2 masa kat sekolah tentu tau macam mana prestai aku dulu. Bak kata orang den ni late bloomer; maknanya lambat berkembanglah tu. Yelah sejak akhir2 sekolah menengah baru nampak potensi.

Tp budak zaman sekarang aku agak lain sikitkan. Kalau boleh sbg parent den nak bagi yang terbaiklah.... supaya jadi much2 better than myself. Tapi aku x lah pressure sangat they all. Ikut kemampuan masing2lah!

Anyway aku doa2 semua yang menduduki peperiksaan x kiralah sekolah menengah ke, sekolah rendah ke, kolej ke, universiti ke... semuanya all the best!

Malaysia boleh!!!

No comments:

Post a Comment